You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
• Saya Rindu Dia ♥
Sunday, December 18, 2011 @ 4:26 AM | 0 Comment [s]

#Sweet kan gambar ni ?  Niniey jelez :'[


Hyep guys . Sihat tak ? Sihat kan ?
Today Niniey bad mood :'(
Lusa dah cukup 4 weeks Niniey tak jumpa 'DIA'
Nini terlalu rindukan DIA .
Today , DIA tak text n call Niniey pon :'[
Lagi laa Niniey rindu .
Tapi ......... DIA rindu Niniey tak ?
Niniey rasa tak :'(
DIA dah ade orang laen ?
Niniey pun tak tahu . 
Mintak jauh laa )':
Niniey SAYANG DIA !!!!!!!!!!! (':
Okey laa , Niniey pun da tak tahu nak cakap ape .
Byee :*


In My Mind Is :

Wan Mohd Azim Zakwan 


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Links



music to my ear!

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : erynsuperman

talk to me guys